Sılkılmış Whatsapp Durum sözleri

Sıkılıyorum whatsapp Sözleri
Whatsapp durumlarınız için  yazacak bir şeylermi arıyorsunuz? Whatsapp durumuma sıkıldığımı belirten bri söz yazmak istiyorum. Evet sıkıldığın için buradasın ve biz de bu konuda sana yardımcı olmaya calışacağız. Klişeden uzak ve özgün sıkılıyor whatsapp durumlarından istediğini alıp kullanabilirsin. Yada yaratıcılığını kullanıp bir sözde sen yazabilirsin ne dersin :) 

Çok Sıkıldıysan Hayattan, Bir Mezarlığa Git. Ölüler İyi Bilir; Yaşamak Güzeldir.

Sıkılıyorum Yavrum Aklima
Kötü Seyler Geliyor
Catliyorum Patliyorum
Beni Zindan Ediyor

Sıkıldım Artık ßu (sansürlü kelime) GönüLLerden!!!:

Offff... Çok SıKıLDıM Bu HaYaTıN iKiNCi KaNaLı Yok Mu?

Sevsem mi sövsem mi aman sıkıldım

Canım çook sıkılıyor bir bilsen..

Sıkıldım sıkıldım uçmak istiyorum
Yalınayak yere basmak istiyorum
Ne eksiğimiz var çiçekten böcekten
Tabiat misali coşmak istiyorum

Üzülme değmez sözünü duymaktan sıkıldım.

Çok sıkıldım ya ben

Sıkılmak bir hayat felsefesidir.

Hayatım sıkıla durmakla geçiyor.

Post a Comment

Yorum Kuralları :

*Lütfen yanlızca yazı ile ilgili yorumlar yazınız.

*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.

*Bir Google Hesabınız yoksa "Yorumlama Biçimi" seçeneklerinden "Anonim" tıklayıp yorum yapabilirsiniz.

*Facebook üzerinden yorum yapmak istiyorsanız eğer, sağ kısımda "Blogger, Facebook, Disqus" olan kısımdan Facebook ya da Disqus kısmını seçiniz ve ardından yorum yapabilirsiniz

Daha yeni Daha eski