Google Hesap Şifresi Alma - Gmail Şifresi Alma

Merhaba arkadaşlar hepimizin zaman zaman yaşadığı sıkıntılardan bir tanesi de google hesabımızın şifresini unutmak veya gmail hesabımızın şifresini hatırlayamamak.Şifremizi hatırlayamadığımız takdirde hesabımıza giriş yapamıyoruz. Geliştirilen güvenlik önlemleri sayesinde hesabınızın güvenliği üst dereceye çıkmasına karşın yeni şifrede almak haliyle biraz zorlaşıyor. Gmail şifrenizi veya google hesabınızın şifresini en hızlı şekilde almanız için aşağıda size resimli anlatımla yardımcı olmaya çalışacağız.
1. Hesap şifrenizi bilmiyorsanız aşağıda ''Yardım gerekiyor mu?'' yazısına tıklayınız.
 Gmail Şifremi Unuttum (Yardım Butonu)
2. Bu aşamada ''Şifremi bilmiyorum'' sekmesini işaretleyiniz.
Gmail Şifremi Unuttum (Şifremi bilmiyorum)
3. Şifremi bilmiyorum sekmesinden sonra ''Devam'' sekmesine tıklayınız.
Gmail Şifremi Unuttum ( E-posta Adresi Gir)
4. Genelde hatırladığınız tüm şifreleri büyük olasılıkla denemişsiniz. Bu nedenle ''Bilmiyorum'' sekmesini tıklayınız.
Gmail Şifremi Unuttum ( Aklınıza Gelen En son Şifreyi Girin)
5. Bu aşamada ikincil epostanız yani kurtarma epostanızın ilk iki karakterini size ip ucu olarak verdiği gibi uzantısınıda '' hotmail.com, gmail.com, windowslive.com, msn.com vs..'' göstermektedir. ikincil epostayı hatırladıysanız ''Devam'' butonuna tıklayınız.
Gmail Şifremi Unuttum (Devam)
6.Karşınıza bu sayfa çıkacaktır. görüldüğü gibi ikincil epostanızın ilk iki karakteri ve uzantısı görülmektedir. İkincil epostanızı açın ve gelen kutunuza bakın googledan gelen mesajı açın.
Gmail Şifremi Unuttum (İp ucu olarak gösterilen e-posta hesabınıza girin)
7. Şifrenizi Sıfırlamanız için size gelen e-postayı açtığınızda aşağıda görülen url'ye yani bağlantıya tıklayınız.
Gmail Şifremi Unuttum (E-postaya gelen bağlantıya tıkla)
8. Bu Aşamada tıkladığınız bağlantıyla açılan sayfayı göreceksiniz. Bu sayfada oluşturacağınız yeni şifrenizi girmeniz istenilecek. Buraya yeni şifrenizi girerek ''Şifreyi değiştir'' butonunu tıklayınız. Bu işlemden sonra şifreniz başarıyla değiştirilmiştir.
Gmail Şifremi Unuttum ( Yeni Şifre Oluştur)
Bu aşamaları eksiksiz bir şekilde gerçekleştirdiyseniz eğer yeni şifrenizle google hesabınıza, gmail hesabınıza ve google'nin size sunduğu bütün hizmetlere erişebileceksiniz.Soru görüş ve önerileriniz için aşağıdaki yorum kısmını kullanabilirsiniz. İyi günler..

Post a Comment

Yorum Kuralları :

*Lütfen yanlızca yazı ile ilgili yorumlar yazınız.

*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.

*Bir Google Hesabınız yoksa "Yorumlama Biçimi" seçeneklerinden "Anonim" tıklayıp yorum yapabilirsiniz.

*Facebook üzerinden yorum yapmak istiyorsanız eğer, sağ kısımda "Blogger, Facebook, Disqus" olan kısımdan Facebook ya da Disqus kısmını seçiniz ve ardından yorum yapabilirsiniz

Daha yeni Daha eski