En Güzel Twitler

En Güzel Tweetler - Thenejdets.Com
Merhaba arkadaşlar bir tweet atmak için fazla düşünmeyin sizin ruh halinizi yansıtacak tweetler, anlamlı tweetler, Aşk Tweetleri, Ciks Tweetler, Duygusal Tweetler, En Güzel Tweetler Komik Tweetler, Popüler Tweetler gibi istediğiniz tweeti alıp paylaşabilirsiniz. Bu gun nasıl bir tweet atsam derdine düşmenize gerek yok birbirinden güzel tweetler aşağıda hizemtinize sunulmuştur. Buyrun güle güle kulanın :)
Bu saatlerde acıkmasam, iyi insanım aslında.
Yaptıktan sonra pişmanlık duymadığım şeyler güçlendiriyor beni.
Eğer birini seviyorsan, seni kırdığı anı asla unutamazsın.
Neymiş efendim "Benim memelerim niye ufak?"mış. Sen memelerini elletme, okşatma, sevdirtme; büyümezler tabi. Hayır, doğaya karşı geliyorsun.
Söyleyebildiklerim hissettiklerimin yarısı bile değil.
Baktın olmuyor; ısrarla bak, daha dik bak. Bakarsın psikolojik baskı sonuç getirir.
Şafak atıyor diye mutlusun sanıyorlar.
Öyle insanlar var ki; Bir çok anıları olan, Birbirlerini en iyi anlayıp tanıyan, Ama bir gün, iki yabancı bile olamayan.
ALLAH sevdiği kulunun kalbini, sevdiği kulunun kalbiyle birleştirirmiş. ' Hz Muhammed (S.a.v) '
Nazende sevgilim yâdıma düştün
Sevenin bahtına bir güzel düşer 
Sen de tek sevgilim aklıma düştün 
Nazende sevgilim yâdıma düştün
Sırf sabahları erken uyanıyorum diye katil olabilirim.
''Bütün dünyayı bir erkek yönetir. O erkeği de bir kadın.''
"Kaplumbağaya dikkat et. Ancak kafasını çıkarıp risk aldığında ilerleyebiliyor."
Rakı seçtiklerini değil vazgeçtiklerini hatırlama şeklidir.
Adalete bir molotof ta sen yak!
Kadınlardan götü alın geriye ne kalır ki?
Gülüyorum falan ama çok sorunum var ya.
Kızlar sadece sorun yaratmak için varlar
Ya inanırmısın artık düzenli bir ilişki istiyorum, sıkıldım çapkınlıktan doydum sanırım.. Bu arada yalnız mı yaşıyorsun? Aİle mi? iyi gecler
İçini rahat tut mutsuz edip mutlu olabilen yok şu hayatta..
Takdir ediliyorsan değil, taklit ediliyorsan başarmışsın demektir. Albert Einstein
Güzel rüyalar görmek istiyorsanız, uyumadan önce dua etmeyi sakın unutmayın:)
Biz bu akıllı telefonlara o kadar para veriyoruz ama kapalıyken alarmı çalmıyor bunların alayı gerizekalı nokialarda çalıyordu
Al şu çeki kızımın peşini bırak diyecek bi baba yok mu ya çok ihtiyacım var ona şuan
Yalnızlık çekenler için ; ya uyuma brz daha knşlm..
Dostun dosta tahammülü kalmamış, düşmanı kim neylesin...
Kalbim aklıma dedi ki: "Yapma! Sen onu düşündükce ben sızlıyorum...
O kadar çok uyutuluyoruz ki bu saatlerde uykumuz gelmiyor.
"Tek farkı fiyatı" tabiri bazı kızlar için de kullanılabilir bence...
Komşunun bilgisayarında internete giren çocuklar gibisin, bir giriyorsun 3-4 paylaşım sonra 1 hafta yok :(
Yalnızlık paylaşılmıyorsa bu kadar insan bunca yalnızlığı nereden buluyor acaba...
WhatsApp da "Şu an başkasına yazıyor" özelliği gelse neler olacağını düşünmek bile istemiyorum:)
Birinin uykusundan önce ettiği duada yer almak, hayatta olabileceğin en güzel yerlerdendir.
Yıllardır değişen tek şey yaşım.

Post a Comment

Yorum Kuralları :

*Lütfen yanlızca yazı ile ilgili yorumlar yazınız.

*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.

*Bir Google Hesabınız yoksa "Yorumlama Biçimi" seçeneklerinden "Anonim" tıklayıp yorum yapabilirsiniz.

*Facebook üzerinden yorum yapmak istiyorsanız eğer, sağ kısımda "Blogger, Facebook, Disqus" olan kısımdan Facebook ya da Disqus kısmını seçiniz ve ardından yorum yapabilirsiniz

Daha yeni Daha eski